چنانچه ساعت هوشمند طرح اپل T900 PRO MAX خود را با گارانتی تهیه نموده اید، دستگاه پس از خرید دارای دو ماه گارانتی بوده و بعد از اتمام زمان گارانتی هزینه تعمیرات دریافت شده و تعمیرات انجام می شود.
در صورتی که دستگاه را بدون گارانتی تهیه نموده اید، در مجموعه تخصصی پارس اراتل کلیه خدمات تعمیرات ساعت هوشمند و اسمارت واچ اعم از تعویض تاچ ال سی دی ساعت هوشمند، تعویض باتری و … ارائه می گردد و بر اساس تعرفه اتحادیه محاسبه و دریافت می شود.
برای خدمات پس از فروش و یا انجام تعمیرات ساعت هوشمند به آدرس ما مراجعه نمائید.