ممکن است کاربران به دلایل مختلفی از جمله فروش اسمارت واچ خود به فردی دیگری، تمایل به پاک کردن اطلاعات خود از روی ساعت هوشمند داشته باشند.
این اطلاعات می توانند شامل متن پیام ها و پیامک های دریافتی، شماره تماس ها، مخاطبین و … باشند.
برای wipe کردن یا پاک کردن اطلاعات ساعت هوشمند در منوی واچ گزینه ی ریست فکتوری را انتخاب و تایید می نمائیم و سپس صبر می کنیم تا کلیه اطلاعات واچ به حالت کارخانه بازنشانی شوند.
سلام من همین کارو انجام دادم ولی بعد خاموش شدن هرکاری انجام میدم روشن نمیشه
با سلام و احترام
باید واچ تون چک بشه و عیب یابی بشه.